direttamente in un incantevole

Banning

New member
Wit en ivoor zijn gesanctioneerd als de traditionele kleuren van trouwjurken, maar dat betekent niet dat je ze moet gebruiken. Bruiden breken met traditie en dragen verschillende kleuren voor hun bruiloft. Of het nu gaat om accenten of de primaire kleur van de jurk,bridesmaid dresses het is jouw bruiloft en je zou een unieke trouwjurk moeten kunnen dragen als je dat wilt.

Kleurrijke trouwjurk symboliek
Sommige vrouwen hechten betekenissen aan de kleuren van hun jurk. Als je van symboliek houdt en je trouwjurk extra betekenis wilt geven, dan zijn er een paar kleuren om uit te kiezen. Lichtblauw is een van de meer populaire kleuren geworden omdat men denkt dat het vrouwelijkheid, kalmte, rust en water uitstraalt.

Roze is een andere vrouwelijke kleur die populair is geworden, en rood wordt vaak gebruikt als een teken van diepe liefde. Zwart is een zeldzame kleur die sommige vrouwen gebruiken om kracht en verfijning te vertegenwoordigen. Zorg ervoor dat je bruidswinkels in Columbus binnenstapt en kijk welke kleur het beste bij jou past.

Traditie doorbreken met kleur
Veel vrouwen kijken neer op de traditie van bruiloften en hoe ze al lang over eigendom gaan. Wit is een traditionele kleur voor maagdelijkheid en om dat te laten zien. Het is een mooie kleur, maar het hoeft niet voor je bruiloft te worden gebruikt.

Als je dit wilt zeggen over je liefde en partnerschap met de Bridesmaid Dresses persoon met wie je wilt trouwen, gebruik dan gerust je eigen kleur. Bouw je eigen tradities en gebruik de kleuren die je het leukst vindt.

Voor mijn trouwjurk wilde ik iets dat mij en mijn dagelijkse stijl weerspiegelde. Ik wilde dat mijn jurk anders was, en ik wist dat ik een tweedelige jurk wilde. Caroline was geweldig, ze luisterde precies naar wat ik wilde en schetste 6 jurken waaruit ik kon kiezen, we gingen toen door met het kiezen van stoffen en kant enz.

De hele ervaring was geweldig. Wat ik het leukst vond aan mijn trouwjurk, is dat niemand anders ooit dezelfde jurk zal hebben.

Ik heb alle bloemen zelf gemaakt met de hulp van mijn moeder, ik heb de bloemen gekocht bij bloemistengroothandels (Byfords Marks Tey, Essex) en heb ze gearrangeerd / boeketten / knoopsgaten / corsages gemaakt de dag voor de bruiloft.

Ik wist dat Abiti da sera lunghi ik niets gestructureerd wilde hebben voor mijn bloemendecoraties of boeket en wilde dat mijn boeket er wild en organisch uitzag. Ik hield van de zachte gedempte tonen van de geloofsrozen en eucalyptus, gecombineerd met de madeliefjes, witte dahlia's en gedroogde lavendel, tegen de diepe distels.

We wilden het hoofdartikel richten op moderne stellen die ge?nteresseerd zijn in bruiloften in Londen met unieke manieren om eer te bewijzen aan de liefde voor de natuur en het buitenleven.

We kozen voor Epsom Common, omdat we voor deze shoot echt een plek wilden die eruitzag en voelde als een bos. Het bleek een perfecte achtergrond te zijn voor dit project - mooi, vredig en midden in de natuur.

We hadden de ongelooflijke Valentina van The Stars Inside hulp bij de styling! Ze was ongelooflijk effici?nt, superhardwerkend en de liefste Shoes meid. Ze hielp mijn visioen van een schaking in het bos werkelijkheid te laten worden!

Als fotograaf wilde ik stellen aantrekken die waarde hechten aan schoonheid (zoals styling en decor), maar die het echt op prijs stellen om hun beste vrienden en familie bij zich te hebben op hun speciale dag en zich geen zorgen te maken over tradities en wat er moet gebeuren, maar liever op hun eigen manier genieten van een van hun kostbare dagen met hun beste vrienden en familie.

Dus besloot ik dat ik een schaking wilde stylen. Maar ik wilde niet dat het alleen maar een gestileerde schaking zou zijn, ik wilde dat er emoties bij betrokken waren om echt aan iedereen een verhaal te kunnen vertellen. Ik heb een echt getrouwd stel, Jessie en Jake, om mee te doen, want ze zijn zulke lieverds.

Ik vroeg hen om elkaar geloften te schrijven, die ze Schmucktegen elkaar konden zeggen na al die jaren samen te zijn geweest - maar Jessie sloeg het uit het stadion! Ze waren al een tijdje aan het proberen om een ??baby te krijgen, en ze ontdekte dat ze een paar dagen voor de shoot zwanger was en vertelde me dat ze tijdens onze shoot de bonen naar Jake zou morsen, zodat ik de reactie kon vastleggen.

Het was absoluut onbetaalbaar! Het was precies het soort emoties dat ik wilde uitbeelden in deze gestileerde schaking - je trouwdag kan een dag zijn vol gelach, liefde en gelukkige tranen omringd door je naaste familie en vrienden.